دانش و فناوری

ایسوس از چند لپ‌تاپ مجهز به «کوپایلوت پلاس» رونمایی کرد

ایسوس در کامپیوتکس 2024 از لپ‌تاپ‌های جدیدی رونمایی کرد که از «کوپایلوت پلاس» پشتیبانی می‌کنند. این لپ تاپ ها برای مصرف‌کنندگان مختلفی از جمله کاربران حرفه‌ای، طرفداران بازی‌های ویدیویی و کاربران عمومی معرفی شده‌اند.

لپ تاپ های جدید مجهز به «کوپایلوت پلاس» ایسوس

نمایشگاه کامپیوتکس 2024 هم‌اکنون در حال برگزاری است و شرکت‌های بزرگ، محصولات جدید خود را به نمایش می‌گذارند. ایسوس نیز از جمله این شرکت‌ها است و مجموعه‌ای از لپ‌تاپ‌های جدید خود را در این رویداد به نمایش گذاشته‌اند که همه آن‌ها از هوش مصنوعی کوپایلوت پلاس پشتیبانی می‌کنند.

برای تولیدکنندگان محتوا

ایسوس از چند لپ‌تاپ مجهز به «کوپایلوت پلاس» رونمایی کرد

لپ‌تاپ‌های ایسوس ProArt P16 ،PX13 و PZ13 برای تولیدکنندگان محتوا طراحی شده و از قدرت هوش مصنوعی در برنامه‌های StoryCube و MuseTree استفاده می‌کند. StoryCube برنامه هوش مصنوعی است که از طریق آن می‌توانید ویدیو تولید کنید و MuseTree بر تولید تصویر تمرکز دارد.

ProArt P16 دارای یک نمایشگر 16 اینچی، یک NPU با 50 TOPS، پردازنده AMD Ryzen AI 9 HX 370 و کارت گرافیک GeForce RTX 4070 است.

در PX 13 با نمایشگر 13 اینچی، پردازنده AMD Ryzen AI 9 HX و کارت گرافیک GeForce RTX 4060 بیشتر روی قابلیت حمل تمرکز شده است. در نهایت، PZ 13 با صفحه کلید جداشدنی و پردازنده اسنپدراگون خود تا حد امکان جمع و جور است.

برای گیمرها

ROG Zephyrus G16

ایسوس برای گیمرها نیز لپ تاپ ROG Zephyrus G16 را نمایش داده است که از پردازنده AMD Ryzen 9 HX 370 و کارت گرافیک GeForce RTX 4070 بهره می‌برد. در این دستگاه از هوش مصنوعی برای ارائه وضوح فوق‌العاده و رهگیری پرتو استفاده می‌شود.

TUF Gaming A14 و A16 نیز دو لپ تاپ گیمینگ جدید ایسوس هستند که از پردازنده‌های سری Ryzen 9 و کارت گرافیک GeForce RTX 4070 بهره می‌برند. در این دو محصول که فقط 1.46 کیلوگرم وزن دارند، روی فوق‌العاده باریک‌بودن و حمل آسان تمرکز شده است.

لپ‌تاپ مناسب حمل و جابه‌جایی

برای کسانی که معمولاً مجبور هستند تا لپ‌تاپ خود را حمل کنند، ایسوس از لپ تاپ جدید Zenbook S 16 رونمایی کرده است. این دستگاه دارای پردازنده AMD Ryzen AI 9 HX 370، حافظه داخلی 1 ترابایتی و حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5x است. وزن این دستگاه حدود 1.95 کیلوگرم است.

برای کاربری عمومی

در نهایت، اگر فقط به دنبال یک لپ تاپ جدید برای استفاده عمومی هستید، سری جدید Vivobook ایسوس وجود دارد. ایسوس Vivobook S 15 با داشتن یک تراشه اسنپدراگون X Elite برای پشتیبانی از کوپایلوت پلاس، رهبری این خانواده را برعهده دارد. ایسوس Vivobook S 14 و 16 نیز دیگر گزینه‌های موجود هستند که از پردازنده Ryzen AI 9 HX 370، حافظه رم 32 گیگابایتی و حداکثر 1 ترابایت حافظه 4.0 SSD پشتیبانی می‌کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا