دانش و فناوری

ایسوس از لپ‌تاپ ExpertBook P5 با پردازنده‌های Lunar Lake اینتل رونمایی کرد

ایسوس در جریان کامپیوتکس ۲۰۲۴ در کنار رونمایی از لپ‌تاپ‌های ROG، ذن‌بوک و ProArt، یک لپ‌تاپ دیگر از خانواده ExpertBook به نام ExpertBook P5 را هم معرفی کرد. ایسوس ExpertBook P5‌ از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد و به نسل بعدی پردازنده‌های اینتل مجهز می‌شود.

از آنجایی‌که ایسوس از پردازنده‌های جدید اینتل موسوم به Lunar Lake در لپ‌تاپ خود استفاده کرده است، نباید منتظر عرضه آن در آینده نزدیک باشیم. احتمالاً این محصول در ماه‌های پایانی ۲۰۲۴ از راه می‌رسد.

مشخصات لپ‌تاپ ایسوس ExpertBook P5

لپ‌تاپ جدید ایسوس برخلاف ExpertBook B9 که به نمایشگر OLED مجهز شده، از صفحه نمایش IPS بهره می‌برد. ExpertBook P5‌ یک نمایشگر ۱۴ اینچی IPS با رزولوشن 2.5K و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد. ایسوس برای نام‌گذاری این لپ‌تاپ از عبارت کوپایلوت پلاس هم استفاده کرده است؛ نشان تجاری مایکروسافت که نشان می‌دهد با قابلیت‌های هوش مصنوعی روبه‌رو هستیم.

ایسوس از لپ‌تاپ ExpertBook P5 با پردازنده‌های Lunar Lake اینتل رونمایی کردایسوس ExpertBook P5" class="wp-image-1651122" srcset="https://static.digiato.com/digiato/2024/06/Asus-ExpertBook-1024x719.jpg.webp 1024w, https://static.digiato.com/digiato/2024/06/Asus-ExpertBook-300x211.jpg.webp 300w, https://static.digiato.com/digiato/2024/06/Asus-ExpertBook-350x246.jpg.webp 350w, https://static.digiato.com/digiato/2024/06/Asus-ExpertBook.jpg.webp 1200w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px">

قابلیت‌های هوش مصنوعی لپ‌تاپ جدید ایسوس می‌توانند ابزارهای برگزاری جلسه مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار دهند. بنابراین دوربین و صدا را بهینه می‌کند، خلاصه‌ای از جلسات به شما ارائه می‌دهد و حتی گفتگوها در جلسات را به متن تبدیل و یا آن‌ها را ترجمه می‌کند. ایسوس همچنین در این لپ‌تاپ از اپلیکیشن Story Cube‌ استفاده کرده که امکان مدیریت هوشمند محتواهای تصویری را فراهم می‌کند.

لپ‌تاپ ایسوس ExpertBook P5 به چندین قابلیت امنیتی مجهز شده است که برخی از آن‌ها مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. همچنین به گفته ایسوس، این محصول تا ۵ سال آپدیت BIOS و آپدیت امنیتی دریافت خواهد کرد. همچنین با سه سال گارانتی برای این محصول روبه‌رو هستیم.

درحال‌حاضر ایسوس اطلاعاتی درباره پیکربندی‌های مختلف، قیمت و همچنین تاریخ عرضه این لپ‌تاپ منتشر نکرده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا