شهرستان ها

۵۰درصد مصوبات اعتباری سفرریاست جمهوری به استان زنجان محقق شده است

زنجان-استاندار زنجان گفت: ۵۰ درصد مصوبات اعتباری سفر ریاست جمهوری به استان محقق شده و تامین میزان این اعتبار در دستگاه‌های مختلف متفاوت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی عصر سه شنبه در جلسه جمع‌بندی سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه هفته گذشته دومین سال استقرار دولت سیزدهم بود، گفت: طی ۲ سال گذشته نگاه دولت از هضم شدن در نگاه سلطه به نگاه جامع حرکتی تغییر کرده و با این دیدگاه دولت کمربندها را محکم بسته و راه‌های جدیدی را برای حرکت ایجاد کرد.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته نگاه دولت از هضم شدن در نگاه سلطه به نگاه جامع حرکتی تغییر کرده و با این دیدگاه دولت کمربندها را محکم بسته و راه‌های جدیدی را برای حرکت ایجاد کرد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه دولت راه‌های جدیدی را برای حل مشکلات، رشد تولید و افزایش صادرات در پیش گرفته است، گفت: در این مسیر حرکت‌هایی در سیاست خارجی اتفاق افتاده که نتایج آن در حال نمایان شدن است.

افشارچی با اشاره به تهیه اطلس سرمایه‌گذاری استان زنجان، افزود: طی سال های اخیر پروژه‌های زیرساختی زیادی در استان اجرا شده که دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین از مهمترین این پروژه ها است.

وی اتصال جنوب غرب کشور به شمال را از مسیر کم‌برخوردار استان را با اجرای کریدور با اجرای پروژه‌های راه را یادآور شد و ادامه داد: در حوزه آب هم توافقاتی وجود دارد که اجرای دو سد بلورین و مراش از جمله آن‌ها است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا