جامعه

نقره‌ داغ شدن روزانه ۸۸۶ وسیله نقلیه پلاک مخدوش


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه طرح تشدید برخورد با پوشش و مخدوشی پلاک خودروها و موتورسیکلت‌ها ادامه دارد؛ از اعمال قانون روزانه ۸۸۶ وسیله نقلیه متخلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ احسان مؤمنی در برنامه تلویزیونی «شهر امن» به آمار توقیف و اعمال قانون خودرو و موتورسیکلت‌های متخلف در طرح برخورد با پوشش و دستکاری پلاک اشاره و اظهار داشت: هفته قبل حدود 5300 وسیله نقلیه به دلیل پوشش پلاک اعمال قانون شدند؛ بدین صورت که علاوه بر آنکه جریمه 60 هزار تومانی به کلاس‌های آموزشی نیز اعزام شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در واقع تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر درسطح معابر پایتخت روزانه 886 دستگاه وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت را که رانندگان آنان بدین صورت تخلف پوشش پلاک انجام داده بودند را جریمه کرده و رانندگان را به کلاس‌های آموزشی هدایت کردند.

سرهنگ مؤمنی افزود: 138 دستگاه موتورسیکلت هم در هفته گذشته به دلیل اینکه پلاک آنان توسط راکبین موتورسیکلت دستکاری و مخدوش شده و دیگر قابل رؤیت توسط پلیس نبود متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی با بیان اینکه دستکاری در ارقام پلاک تخلف محسوب نشده و جرم است، تصریح کرد: از دید پلیس این اقدام راکبین موتورسیکلت جرم تلقی شده و این افراد مجرم هستند و پلیس چندین بار در این خصوص و برخورد با این تخلف خاص که از سوی برخی افراد انجام می‌شود اطلاع‌رسانی کرده و عواقب این تخلف را گوشزد کرده است. 

وی افزود: این هفته نیز طرح تشدید برخورد با پوشش پلاک را در دستور کار داریم و همکاران بنده در صورت مشاهده به جد با این تخلف برخورد خواهند کرد چرا که دستکاری و پوشش پلاک خط قرمز پلیس و خواست و مطالبه شهروندان است.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا